بلوتوث مودم اینترنتی

http://wowshop.mizbanshop.com/basket/add/102/

دستگاه بلوتوث فوق با برد ۱۰۰ متری دستگاهی بسیار عالی برای استفاده دوستانی که حوصله وصل کردن گوشی رو به کامپیوتر ندارند و یا اینکه نرم افزار مربوط به نصب گوشی رو ندارن با این دستکاه به راحتی میتونن هم فایل روی گوشیشون کپی کنن هم از روی گوشی روی کامپیوترشون .شاید شما با افراد زیادی سرو کار داشته باشید و بخواهید از کامپیوترتون براشون فایلی رو ارسال کنید و یا بگیرید شما که نمیتونید گوشی همه رو رویه دستگاهتون نصب کنید شما با این دستگاه میتونید به راحتی با همه ارتباط بر قرار کنید موفق باشید.

 

به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول و  ایرانسل استفاده کرد :

روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یااینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد
روش  دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود  از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از  ۱۰۰۰تا ۱۰۰۰۰تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد.

 
روش خرید :
1- برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

2-پرداخت بصورت آنلاین از تمام درگاههای بانکی کشور

قیمت فقط : 18,000تومان
http://wowshop.mizbanshop.com/basket/add/102/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, | 8:53 | نویسنده : مهدی ولی پور |
  •